Кроз свакодневно посматрање дечје игре уочили смо да деца највише времена проводе у просторној целини за симболичку игру такмичећи се у припремању најлепшег јела и посластице. Одатле је потекла идеја за отварање пројекта „У нашој кухињи“.
![](https://nasa-radost.edu.rs/wp-content/uploads/2023/05/324547786_1235744034019369_6217434849717100420_n-1.jpg)
![](https://nasa-radost.edu.rs/wp-content/uploads/2023/05/324825915_1254867872105899_7217465824558902596_n-1.jpg)
![](https://nasa-radost.edu.rs/wp-content/uploads/2023/05/325493783_720018072850985_4670378725316760887_n-1.jpg)
![](https://nasa-radost.edu.rs/wp-content/uploads/2023/05/325826641_575000074221688_5974938227103591156_n-1.jpg)
Кроз свакодневно посматрање дечје игре уочили смо да деца највише времена проводе у просторној целини за симболичку игру такмичећи се у припремању најлепшег јела и посластице. Одатле је потекла идеја за отварање пројекта „У нашој кухињи“.